Asiakaspalvelu

Paina jotakin alla olevista kategorioista ja näet vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Normaali toimitusaika on 3-5 arkipäivää. Yksittäisissä tapauksissa voi kulua jopa 5-7 arkipäivää, ennen kuin tavarat toimitetaan. Tämä voi johtua ajanjaksoista, jolloin meillä tai yhteistyökumppanillamme Bringillä on ollut suurta ruuhkaa. Heti kun paketti on valmis lähetettäväksi, saat sinulle lähetetyn paketin seurantakoodin sähköpostilla ja tekstiviestillä. Pidä mielessäsi, että seurannan aktivoitumisessa voi kestää muutamia tunteja. Milrab toimittaa tavaroita koko Suomeen yhteistyössä Bringin kanssa. Alv ja tulli sisältyvät hintaan.

En ole saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Miten toimin?
Meillä on useita varastoja, ja joissakin tapauksissa lähetetään saman tilauksen tuotteet eri varastoilta. Tämä tarkoittaa, että jos olet ostanut esimerkiksi tietokoneen ja parin Adidas-kenkiä, tuotteet lähetetään kahdesta eri varastosta. Tämän vuoksi tuotteet eivät aina saavu toimitusosoitteeseen yhtä aikaa, vaan muutaman päivän väliajalla.

Milrabilla on 365 päivän peruutusoikeus.

Näin vaihdat ja palautat tuotteen:
1. Täytä palautuslomake, jonka sait yhdessä tilausvahvistuksesi kanssa. Voit ladata sen myös täältä. Täytä palautussyy ja mitkä tuotteet palautat. Käytä sähköpostilla saamaasi palautuslomaketta lähettääksesi paketin takaisin ilmaiseksi.
2. Laita tuotteet, jotka aiot palauttaa, alkuperäispakkaukseen niin, että kaikki laput ovat paikallaan. Älä käytä teippiä äläkä kirjoita suoraan paketin päälle.
3. Jätä paketti noutopisteeseen, josta nousit sen. Käytä sähköpostilla saamaasi palautuslomaketta. Juuri niin kuin meidän vastuullamme on, että paketti saapuu sinulle, on sinun vastuusi asiakkaana varmistaa, että palautuspaketti saapuu meille. Tämä tarkoittaa sitä, että sinä asiakkaana olet vastuussa paketin sisällöstä, kunnes me otamme sen vastaan. Kun käytät palautuslomakettamme, paketti lähetetään suoraan meille ja sinulla on mahdollisuus säästää palautuskulut. Jotta palautamme sinulle koko maksun, on tuote lähetettävä takaisin samassa kunnossa, kuin missä sen sait. Toisin sanoen alkuperäispakkauksessa (jopa kenkälaatikot), kaikkien lappujen ollessa paikallaan ja ilman hajuja tai tahroja. Älä käytä teippiä äläkä kirjoita suoraan tuotteen laatikkoon. Pidätämme oikeuden odottaa takaisinmaksun kanssa, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi, tai vaihtoehtoisesti vastaanottaneet asiakirjan, jossa palautus vahvistetaan (esim. toimitusnumero). Jos purat koko kaupan, saat tuotteen arvon kokonaisuudessaan takaisin 14 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Saat sähköpostia, kun palautus on käsitelty valmiiksi.

Sain tuotteen, joka on mennyt rikki. Miten toimin?
Eri tuotteiden kohdalla toimitaan eri tavoin. Jos kyseinen tuote löytyy tältä listalta, riittää että painat sitä ja saat tietoa siitä, miten tuotteen kohdalla toimitaan. Jos et löydä tuotetta listalta, voit ottaa yhteyttä meihin chatissä tai osoitteeseen support@milrab.fi, jolloin autamme sinua käynnistämään asian hoidon.

Teemme jatkuvasti töitä sopeuttaaksemme verkkokauppaamme vastaamaan parhaiten asiakkaidemme tarpeisiin. Tämän vuoksi painopisteenämme on turvallinen ja varma kaupankäynti sinun, asiakkaamme, näkökulmasta, sekä hyvin saatavilla oleva asiakaspalvelu.

Ilmainen toimitus yli 100 euron tilauksiin
Yli 100 euron ostokset lähetetään sinulle ilman toimituskuluja.

Ilmainen vaihto/palautus
Norjalaisina tavaroiden palautus tai vaihto käy meiltä yksinkertaisen nopeasti. Lähetämme sinulle valmiiksi täytetyn palautusetiketin paketissasi. Sinun tarvitsee vain täyttää palautuslomake, jonka sait tilausvahvistuksesi mukana.
* Vastaamme palautuskuluista ja uuden tuotteen toimituksesta, jos haluat tehdä vaihdon – kerran tilausta kohden.
* Sinulla on kokonaiset 365 päivää aikaa lähettää tuotteita takaisin.
* Tuotteiden on oltava käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessaan ja kaikkien lappujen on oltava paikallaan.
* Tämä koskee kaikkia tuoteryhmiä, paitsi elektroniikkaa ja yksilöityjä tuotteita.

365 päivän avoin kauppa
* Sinulla on kokonaiset 365 päivää aikaa tutustua, kokeilla ja miettiä, haluatko pitää vastaanottamasi tuotteet. Tämä tarkoittaa, että voit käyttää omaa kotiasi sovitushuoneenasi. Jos olet epävarma, voit tilata useita kokoja ja lähettää takaisin ne tuotteet, joita et halua pitää.
* Koskee myös aletuotteita!
* Tuotteiden on oltava käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessaan ja kaikkien lappujen on oltava paikallaan. Koskee kaikkia tuoteryhmiä, paitsi elektroniikkaa ja yksilöityjä tuotteita.
 

 

 

 

Kysy chatissa

Onko sinulla kysyttävää ja et löytänyt vastausta yllä?
Chat löytyy sivun oikeasta alakulmasta.
Aukioloajat: ma-pe 08.00-21.00
Jos chat ei ole käytettävissä, lähetä meille viestiä tästä