Asiakaspalvelu

Napsauta yhtä alla näkyvistä osioista nähdäksesi vastaukset yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit myös lähettää sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen support@milrab.fi

 

Milrabin asiakkaana toimitus on aina ilmainen kaikista yli 100 EUR ostoista. Jos teet tilauksen ennen klo 12 keskipäivällä tavarat lähetetään saman päivän aikana. Normaali toimitusaika on 3-5 työpäivää riippuen asuinmaastasi. Heti kun paketti on valmis toimitettavaksi, saat seurantatiedot sähköpostilla ja tekstiviestillä. Huomioithan, että seurannan aktivoinnissa voi kestää muutamia tunteja.


En ole saanut kaikkia tilaamani tuotteita. Miten toimin?
Kirjaudu sisään tilillesi täältä ja siirry siirry sitten "Tilaukset" -välilehdelle ja paina siinä näkyvää tilausnumeroa. Näet jokaisen tilauksen alla voimassa olevan tilauksen tilan niille tuotteille, jotka on lähetetty. Jos tuotteen kohdalla ei ole "Toimitettu" tilapäivitystä löydät samasta kohtaa tiedon siitä, milloin tuotteen odotetaan saapuvan varastoon (arvioitu saapumisaika) tai heti tuotenumeron alta tiedon siitä, että kyseessä on tilaustuote. Kun tuote on saapunut varastoon ja rekisteröity niin lähetämme sen sinulle mahdollisimman pian.

Tarjoamme asiakkaillemme 365 päivän peruutusoikeutta siitä hetkestä lähtien, kun olet vastaanottanut tuotteen. Milrab maksaa palautuslomaketta käyttäen palauttamista aiheutuneet kulut puolestasi. HUOMIO! Kaikista hyväksytyistä palautustuotteista maksetaan hyvitys. Jos haluat vaihtaa tuotetta, täytyy sinun tehdä uusi tilaus haluamastasi tuotteesta/koosta/väristä.

Näin palautat tuotteen

1. Täytä tilausvahvistuksen mukana tullut palautuslomake. Saat tulostettua palautuslomakkeen tarvittaessa myös täältä. Kirjoita palautettavien tuotteiden tiedot ja syy palautukselle.

2. Etsi sähköpostistasi “Milrab Lähetyksen vahvistus” otsikoitua viestiä löytääksesi palautelomake, jota käyttäen voit lähettää paketin takaisin kuluitta.

3. Laita palautettavat tuotteet alkuperäiseen pakkaukseen niin että kaikki tarrat ovat paikoillaan. Älä teippaa tai kirjoita suoraan tuotepakkaukseen.

4. Jätä palautuspaketti postin toimipisteeseen.

5. Haluatko selvittää palautuspakettisi tilan? Saat meiltä sähköpostia välittömästi, kun palautuksesi on käsitelty. Käsittelemme ja hyvitämme palautuspaketit yleensä 7–10 arkipäivän sisällä sen jälkeen, kun olet lähettänyt palautuspaketin.
Sen jälkeen kun palautusosastomme on vastaanottanut, tarkistanut ja viimeistellyt palautuksen, Klarna hyvittää summan takaisin ostamiseen käytetylle kortille (mahdollinen lasku).


Näin vaihdat tuotteen

Tuotetta ei valitettavasti voi vaihtaa palautuksen yhteydessä. Palautetut tavarat käsitellään hyvitystä/rahojen takaisinmaksua silmällä pitäen. Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen, se onnistuu helpoiten tekemällä uusi tilaus.

Jos haluat toisen tuotteen ja teet uuden tilauksen toimitusaika on normaali 3-5 työpäivää.


Hyväksyttyä palautusta koskevat ehdot

Älä käytä teippiä tai kirjoita suoraan alkuperäiseen pakkaukseen, kun lähetät palautuspaketin Huomioithan, että tarkoituksena on myydä palautetut tuotteet uudelleen. Pakkaa tuote samalla tavalla kuin miten se toimitettiin sinulle. Palauttaessasi tuotetta olet myös vastuussa siitä. Kun palautat tai vaihdat tuotteen täytyy sen olla käyttämätön ja palautuksen on tapahduttava vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa. Kaikkien papereiden ja käyttöohjeiden täytyy olla paikallaan. Jos tuotetta on käytetty, alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut tai mukana ei ole papereita, käyttöohjeita, manuaaleja jne. palautusta ei hyväksytä ja lähetämme tuotteen takaisin sinulle ilman lisäkustannuksia.

  • Tuote voidaan sovittaa, jotta koon sopivuus voidaan varmistaa, mutta tuotetta ei tule käyttää.

  • Palautettavissa vaatteissa ei saa olla hajua tai likaa.

  • Tunnistetta ei saa rikkoa tai poistaa tuotteesta. Tunnis on vaatteen todellinen sinetti ja takaa, että vaatekappale on uusi.

  • Hygieniasyistä alusvaatteiden vaihtaminen/palautus ei ole mahdollista.

  • Älä teippaa tai kirjoita suoraan alkuperäiseen pakkaukseen. Huomaa, että sinä asiakkaana olet vastuussa tuotteen asianmukaisesta pakkaamisesta turvallista kuljetusta varten.

  • Tuotteen on oltava kuin uusi, eikä siinä saa olla näkyviä käytön jälkiä.

  • Alkuperäisen sisällön ja alkuperäisen pakkauksen on oltava ehjät.a.


Hyvitys tuotteen palautuksen jälkeen

Klarna-korttimaksu (Visa, Mastercard): Klarna palauttaa käytetyn summan kortille riippumatta siitä tapahtuuko palautus postin tai jonkin varastomme kautta. Sinuun otetaan yhteyttä, jos Klarna tarvitsee tilitietoja.

Klarna-lasku: Kirjaudu sisään osoitteessa www.klarna.com/fi saadaksesi päivitetty laskusi. Löydät laskun myös Klarna-sovelluksesta. Sinuun otetaan yhteyttä, jos Klarna tarvitsee tarkempia tilitietoja hyvitystä varten.

Swish: Sama summa palautetaan kortille.

Klarna ja tietosuoja
Oman turvallisuutesi vuoksi Klarna ei halua tallentaa pankkitietojasi. Siksi joissakin tapauksissa he tarvitsevat näitä tietoja uudelleen siirrettäessä rahaa sinulle. Voit käyttää hyvityssummasi maksaaksesi muita laskuja Klarnalla, muuten rahat palautetaan tilillesi. Huomioithan, että Klarnan on saatava joitain tietoja sinusta maksun suorittamiseksi sekä kuitti, joka osoittaa maksusi, jos summa ylittää 3000 euroa. Saat Klarnalta sähköpostin luottosi määrästä, ja muuten sinun tulee vain noudattaa sähköpostissa olevia ohjeita.

Sain tuotteen, joka on mennyt rikki. Miten toimin?
Jos sinulla on tuote, joka rikkoutui tai oli viallinen saadessasi sen ota meihin yhteyttä chatin kautta tai lähetä sähköpostia osoitteeseen support@milrab.fi, ja me autamme sinua ratkaisemaan asian. Löydät myös lisätietoja täältä.

Meille Milrabissa on tärkeää, että olet asiakkaana aina tyytyväinen käytäntöihimme. Tästä syystä tarjoamme myös useita etuja asiakkaillemme, minkä pitäisi tehdä asiakkaille tuotteiden ostamisesta helpompaa, turvallista ja nopeaa. Asiakasetujen alta löydät tietoa kaikista eduista, joita tarjoamme sinulle Milrabin asiakkaana.

 

 

Kysy chatissa

Onko sinulla vielä kysyttävää, johon emme vastanneet yllä?
Aloita chatti napsauttamalla oikeassa alakulmassa olevaa symbolia.
Aukioloajat: ma-pe klo 9.00-17.00
Jos chat ei ole käytettävissä, voit lähettää meille viestin osoitteeseen support@milrab.fi